3x3 Fredag

Hejsan

Nu har äntligen saker lugnat ner sig så jag kan skriva ett par rader till er ^^

I fredags var det som sagt full rulle. Uppe med tuppen (kändes det som) för att göra sig fin och redo att åka till Mölnlycke för att träffa min underbara barndomsvän Johanna. Vi har inte setts på 9 - 10år. Helt sjukt. Nu har hon kille och bäbis som man självklart måste klämma lite på ^^

Vi åkte till min bror i säteriet och hälsade på dem alla och åt smörgåstårta. Nomom till frukost ^^
Alicia (barnet) var hur underbart söt som helst och jag har nog aldrig sett någon gäspa med hela kroppen så som hon gjorde, underbart sött att se :D Såg nästan ut som ett litet epilepsi anfall ^^

Vid 3 var det dags att åka till Andreas föräldrar där det vankades middag. Massa rotfrukter som stått i ugn och lammstek, till efterrätt var det creme brulee med jordgubbar på och det var fan inte dåligt vad allt detta var gott!
Där satt vi och tjötade, fikade och åt lite till fram tills klockan var runt 8, halv 9. Då var det dags att dra på "kalas".



Hos Emma i Rävlanda hade de innan haft tjejmiddag så vi var väl de första att anlämnda direkt efter den. Det var massa nya och gamla ansikten men kul som attan hade vi. Vi tjötade om allt möjligt och spelade spel. Jag satt med min vän Tina och tjötade mycket bäbis snack för jag hade lite frågor och hon har ju redan gått igenom en förlossning ^^

När klockan började närma sig 12 halv 1 var det dags att dra för imon skulle vi ju upp och på nya äventyr i Varberg :D
Som jag har längtat!

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0