Bakdag!

Hejsan
Idag är det Tisdag den 3:e, vilket innebär för min önskan att det bara är 10 dagar kvar tills Aliens ankomst :D
Jag tror iof inte att den kommer då, men man kan ju alltid önska.
De säger det att förstföderskor nästan alltid går över tiden och att det behövs något mer stressfullt eller "allvarlig" situation för att den skall komma tidigare. Nu är vi ju alla olika så det beror ju helt på, men jag skulle bli väldigt glad om den kom den 13 April.
Men våran lille Alien kommer när den själv vill komma. Har den något utav mammas gener (dvs mig) så är den redan envis och vill inte komma försen den VILL komma! ^^
Idag hade jag tänkt att det skulle bli lugna gatan här hemma. Har vart så mycket stress och springande nu i helgen så jag behöver en dag att ta det lugnt på. Så idag står städning, muffinsbak och tvätt på listan. Kanske i yttersta fall åker vi iväg någonstans eller tar en promenad men just nu känns det väldigt långt bort :)
Jag hade som sagt tänkt att baka muffins och har hittat ett sådant götterecept på hallonmuffins så jag tror det får bli det. Känns skönt att ha något hemma plus att det är påsk snart och Andreas jobbar bara 4 dagar denna veckan. Han kanske vill ha med sig något till jobbet att bjuda på eller smaska på själv ^^
I veckan som kommer, kommer det vara fullt upp. Imon skall jag med min lilla ängel Thompa till läkaren och sedan leka med honom resten av dagen. På torsdag är det åter till MVC för rutinkoll och på fredag är det påskmiddag samt fest på kvällen för en tjejkompis Emma fyller år.
I helgen är det äntligen dags för mitt spa besök nere i Varberg - som jag har väntat på detta! Jag hoppas verkligen våran lilla Alien håller sig inne tills efter helgen, annars tar jag banne mig och föder samtidigt som jag är på spa ^^
De tjötas ju så mycket om att Varbergs sjukhus eller lasarett skall vara så himla bra, så vi får väl ta med oss den förberedda väskan utifall att h*n vill titta ut!
Nu skall jag ut o sätta mig på balkongen med en stor kopp té och bara njuta. Ha det super bäst!
Jenny

Kommentarer
Postat av: Systeryster

VAd mysigt. Du har några härliga dagar framför dig! Puss gullunge!

2012-04-04 @ 06:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0