Förkylning på hög nivå!

Host och slem på er!

Ja det är ungefär så min tillvaro är nu. I 9 månader har jag vart frisk som en nötkärna, inte ens en nys, men så åker man på spa och kommer hem döende. Jag vet att killar brukar vara helt döda när de är förkylda men detta jag fått är av det värsta slag (känns det som iaf).

Jag snorar och hostar, öronen tjuter och halsen känns som ett kattklöspelare - helt sönder riven. Den är inte tjock och slemmig utan har bara så ont i den, kan knappt prata.
Vi skulle åkt till mina päron idag för att fira lite påsk och äta middag men det blir sängen hela dagen för mig som gäller. INTE roligt alls!



Man blir ju lite nojjig också att bäbisen skall få någon bakterie och att förlossningen blir jobbig eller att jag inte kommer orka att föda för jag inte sovit på några nätter och är dålig.
Men nu idag och resten av veckan finns det inget jag skall göra. Inget planerat iaf, mer än BM på torsdag.

Om någon vill leka (om de vågar) så finns jag här hemma och de är hit de får komma. Är dock idag bara 4 dagar kvar ^^
Kan dock informera att jag inte känner ett skit ^^
Känns inte direkt som att det är så snart. Ingen propp eller vatten som gått inget direkt extra från vår Alien heller om det nu känns där!?

Men förr eller senare kommer du nog ut. Jag hoppas bara att jag hinner bli frisk innan dess. Vill ju inte vara helt nerknarkad när det är dags för då är jag rädd att jag inte orkar.

Nu vill jag ha något och dricka samt att det är dags att slänga alla näsdukar jag ligger och badar i.
Hoppas ni har det bättre där uti världen ^^

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0