MVC

Hejsan
Ja nu har det vart fullt upp igen så man inte hunnit med att skriva en rad ens en gång här.
Men i fredags var jag som sagt hos BM och skulle göra en rutinkoll så som man gör nu när man är in i det sista.
Jag hade tid klockan halv 3 och var alldeles i tid för en gångs skull. ^^
Hon mätte min mage och jag hade gått upp en halv cm till :D
Alla prover (stick i fingret, kissa och blodtryck) var bra så jag var nöjd.
Sedan skulle jag hoppa upp på den dära britsen och Anna skulle känna på min mage. Jag sa till henne då att de två senaste dagarna har det vart fullt tryck neråt så jag nästan trodde att h*n var påväg ut.
Hon sa det att man kunde se på mig att bäbisen sjunkit ner och att hon nu inte kunde känna vart mitt blygdben sluta och bäbisens huvud började.
Vi lyssnade på hjärtljuden och det spelar verkligen ingen roll hur mycket man har lyssnat på det innan det är alltid underbart skönt och rogivande att lyssna på dem igen. Speciellt nu när jag nästan trodde något hade vart fel med allt tryck. Men allt var så fint med våran lilla Alien.
Jag skall tillbaka till BM nu på tordags, precis innan påsk och då är det mindre än 10 dagar kvar *panik* ^^
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0