Ullared - Gekås 1,2 och 3

Tja!
Jadu, jag vet inte ens vart jag skall börja.
Vi (jag, Andreas, Thompa och Veronica) hade planerat att åka ner till Ullared för att shoppa loss det sista inför Aliens ankomst och de andra skulle bara shoppa lite. Så vi åkte ner på lördagen som planerat. Vi var där nere runt 1 tror jag och de stängde 5 så det kändes lagom.
Vi sprang runt i lite andra affärer först som de har på utsidan innan vi gick in i det stora varuhuset. Som alltid har jag en förkärlek till att välja dagar då det är som mest folk. Vi åkte en lördag, första helgen efter löning. Ni kan ju gissa själva om det var folk där eller inte :D
Men jag var lycklig ändå och sprang omkring där med stackars Andreas släpandes efter vagnen. Jag hade ju med mig en hel shoppinglista om vad vi skulle ha. Stor och gravid bland massa människor som tydligen älskar att köra på ens hälsenor - att jag inte uppfann en tuta på min vagn är ett mirakel.
Men vi lyckades hitta allt iaf, blev lite stressat mot slutet när de gapade ut i högtalarna att det bara var en kvart kvar,  alla fick ju för sig att stressköpa det sista så det blev lite stress och press, men det är inget Jennys armbågar inte klarade av :D
Sedan åkte vi hem, nöjda och belåtna med våra inköp. Var ju helt slut och kan ju säga att jag och Andreas slocknade som ett par ljus sedan när vi väl fick gå o lägga oss.

Sedan kom SÖNDAGEN! ^^
Yes, jag och Andreas vaknar och inser att vi har inget att göra. Så vi skojringer mamma som vi vet har jobbat natten och frågar om hon skall med till Ullared (var ju trots allt den 1 April).
Det slutar ju självklart med att vi åker ner till Ullared för det var längesedan mamma var där och det är ju alltid kul att göra något när man har tråkigt.
Vi var väl där runt 2 och likså idag stängde de vid 5 så det blev en jävla snabbrunda. Vi lämnade tillbaka lite saker från gårdagen som inte passat osv så det var ändå en bra resa. Sedan hem och lämna av lite saker vi köpt för Thompas räkning och Andreas föräldrasräkning.
Då visar det sig att de kläder mamma köpt hem till pappa inte passar alls. Han har blivit för tjock för alla jeansen hon köpt. Så mamma ringer mig sent på kvällen och frågar om jag skall med till Ullared imon IGEN!
Javisst säger jag för jag har ändå inget att göra ^^

Ajjemen - Måndagen!
Vi är i Ullared igen. Lämnar tillbaka saker som inte passat från gårdagen igen och springer runt o tittar igen. Denna gången är vi där nere i tid och de stänger inte försen vid 8 på kvällen så denna gången får vi äntligen gå igenom allt i lugn och ro. Snacka om att det inte var en ända människa där nere. Var väldigt lite på söndagen också så i framtiden så är det måndagar eller iaf söndagar man skall åka ner på.
Men vi lullade omkring där nere och hittade yttligare lite skit till samlingen :D
Sedan var det hem och nu tror jag inte det blir något mera Ullared på minst en.... vecka :D Haha nä man man får väl ta en tur dit ner sedan igen när våran lilla Alien kommit ut så man vet könet och köpa lite mera kläder till h*n!
Jenny

Kommentarer
Postat av: Systeryster

HAhahahaha! Jag skrattade så jag nästan kissade på mig. TRE gånger på tre dagar! Ni är för goa <3

2012-04-04 @ 06:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0