Mvc och föräldragrupp

Hej

Var ett tag sedan jag skrev. Men jag har inte mått allt för bra och jag har faktiskt bara inte haft någon lust alls till något.
Just nu sitter jag och är fortfarande jättetrött. Fick inte sovit mycket inatt alls. Det känns som om man gått tillbaka till början av graviditeten. Helt hormonfylld, illamående och förvirrad.

Läste någonstans att de kan bli såhär för vissa och att man då behöver tänka extra mycket på att få stöd från sin partner samt att tänka på att det kommer något underbart i slutändan.
Lite svårt att hitta den känslan just nu bara.

Men idag skall jag ner till min underbara BM och"kolla" oss. Är alltid upplyftande att höra de små hjärtslagen så det kanske gör min dag ^^
Sedan hinner jag inte långt försen det är föräldragrupp, så jag tar väl en fika själv och kollar in Allum eller något.

Mina underbara hyllor har äntligen kommit upp iaf, för er som undrar och de blev jättebra. Av fyra hyllor var det bar en som blev lite sne ^^
Men jag är jättenöjd ändå och skulle jag nu vilja ha flera så vet jag hur man gör och vart det finns riktig färg :D

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0