Helgen som var

Hejsan

Oj har jag mycket att skriva eller!

Jag har ju som sagt fyllt år och utav min underbara prins fick jag åka till stockholm och se robert gustavsson på Cirkus samt sova över på hotell med bubbelbad ^^

Vi åkte tidigt på fredagen och var framme runt 2 i stockholm. Jag var jättetrött och även Andreas så vi gick faktiskt och la oss en stund innan det var dags att åka på föreställning.
Vi skulle vara där kl 18.00 eftersom Andreas hade köpt en biljett till oss där maten ingick. Vi hamnade på en jättebra plats och vi fick jättetrevliga "grannar". Maten kan man inte klaga på heller.
En förrätt med räksallad inlindad i lax = mumma! 
En huvudrätt som bestod av såååå mör oxfile att den gick och skära med en smörkniv = massa MUMMA!
Efterrätten bestod av ren citronpaj, den var asagod!!!!

Föreställningen sätte igång vid 21.00 och skratten var ifull gång. Hade så ont i magen i slutet så trodde nästan ungen skulle bli en 08:a! Men nej då, det gick så bra. Måste dock säga att jag blev lite besviken över hur kort det var. Bara 90min. Han har hållt på i 25år och jag tyckte han kunde ha bjudit på sig lite mera. Var väldigt mycket sång och dans där han inte var med så lite till kunde vi ha krävt ^^

Efter detta var det bara hem och lägga sig, var helt färdig så det blev mys i sängen och en dejt med John Blund.
På lördagen var det upp och äta smaskig frukost. Jag hittade så mycket att äta att jag trodde aldrig jag skulle komma ut därifrån. Ägg och bacon, smörgåsar, fil och frukt, fruktkopott, te, kaffe, bulle och massa jos. Ah det var underbart!

Efter detta var det bara upp och vila sig lite, hade ju total matkoma. Vid 12 var det utcheckning och sedan göra staden osäker ^^
Tåget hem gick vid 14.10 och det gick långsamt tycker jag. Annars brukar det alltid vara att hem går fortare men inte denna gången. Mamma hämtade upp oss på Centralstationen i gbg halv 6 och sedan var det bara hem och packa upp.
Vi hade massa att handla och städa också då imon (söndag) det skulle komma massa gäster till mig ^^

Söndag är här och nu vankas det tårta! Jag och Andreas var väl uppe med tuppen för att städa och hämta tårtor. Alla möjliga släktningar skulle komma kl 15.00 för att fira mig och min 25års dag. 
På 7år skulle äntligen våran släkt mötas. Allihopa för första gången och det var spännande tyckte jag :D
Alla kom som de skulle och allt flöt på jättebra. Det blev verkligen en grymt lyckad födelsedag! Jag fick massa fina presenter och pengar, som skall gå till övernattning på spa i Varberg. Har alltid önskat mig det men aldrig haft tid eller nåd så det skall bli hur roligt som helst!

Tack alla som kom och förgylde min dag ^^

Jenny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0