Jag fyller år!!!

HEJ!
Idag är det min födelsedag!
För exakt 25år sedan ploppade jag ut och sa hej till världen. Ca tjugo i 3 mitt på dagen skrek jag till och ville ut.
Tänk vad tiden går. En liten olustig känsla egentligen. Om det gick såhär fort hit, hur går resten av livet då?
Jag fick inte sovit så bra på natten men det gjorde mig inget för när jag väl vaknade sedan så var det för att min lilla älskling kom hem och väkte mig. Han hade tagit halvdag. Dels för att vara med mig och dels för att idag skulle han bli pappa "på riktigt" - rent juridiskt iaf!
Så klockan 1 skulle vi infinna oss hus någon Mii och skriva massa papper på att Andreas är pappan och ja, vi vill ha delad vårdnad! Tycker det är lite roligt att är man gift så är det bara uppenbart att den man lever ihop med är pappan men är man sambos så kan man tydligen ligga runt lite hur som happ och då måste man ner och skriva papper ^^
Efter detta begav vi oss hemmåt igen. Var jättetrött och ville bara duscha. Han inte riktigt med det innan ^^
Jag skulle sätta mig vid köksbordet och dricka lite mjölk med honung efteråt när jag fick ett litet brev av Andreas.
Det var en skattkart!!!
Jag sprang runt som en tok i lägenheten och letade skatter. Jag fick ihop 4st. Jag satte mig ner igen och öppnade alla och efter mycket om och men insåg jag att det var tåg biljetter tur/retur till stockholm där jag skulle få se Robert Gustavssons show med mat och sedan spendera en natt på ett hotell med bubbelbad och lyx innan vi åker hem. Detta skall vi göra nu på fredag till lördag.
Jävlar vad jag blev glad! Och paff för den delen. Jag som ändå alltid brukar lista ut eller ha en aning om vad jag skall få. Inte denna gången kan jag meddela!! Fick även en grym bild min älskling gjort, men den får jag lägga upp, lite svår att beskriva!
Med det underbara vädret och ingen stress kände vi för att åka runt lite och "vara på stan". Jag pratade med mamma senare och då var det bestämt middag och tårta i Landvetter, så det var bara att åka dit. Min största lillebror var på besök och det var ett tag sedan man såg honom så det var väldigt kul att hela familjen var samlad vid matbordet. ^^ Träffade Joakim innan sedan skulle han på badminton men annars var alla där.

Kände dock en viss saknad och har insett på senare tid att man inte är nr 1 längre. Förhoppningsvis lär jag mig väll med tiden att acceptera detta.
Jag fick underbara tulpaner av mamma och pappa samt den alltid lika väntade Trisslotten (standard i min familj vid någon slags högtid) ^^
Det var helt underbar mat och underbar tårta som alltid när pappa lagar mat!
Efter att ha haft en helt oplanerad dag för att inte bli allt för ledsen om något skulle gå fel, har denna dagen vart hur grym som helst! Folk har ringt och grattat mig, jag har fått massa av sms och folk har skrivit på FB. Jag fick en grymmepresent av min älskling plus fina blommor av mamma och pappa!

Skall ju ha ett släktkalas på söndag så då får man ju träffa allt och alla, äta ännu mera tårta! Ser det lite som att det är då jag fyller år ^^

Tack alla som var med mig och förgyllde min dag!
Jenny

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att få se dig igår på din födelsedag! :)



Kramar

2012-03-14 @ 10:28:58
Postat av: Jenny

Hej

Ja det var riktigt kul att träffa er alla.

Du var jättefin i håret ^^



Kram

2012-03-14 @ 14:35:28
URL: http://ejjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0