Turn that frown upside down

Hejsan

Idag har det vart en jobbig, konstig, bra, rolig och orolig dag. Det har vart rena rama berg och dalbanan.
Jag vaknade upp och kände bara inte för det. Kände inte för något.

Sover inte alls på nätterna, går bara inte. Har försök, tro mig! Runt 6, 7 brukar jag somna. Så jag trodde min nedstämdhet berodde på detta.
Men det satt i. Gick inte över.

Jag ville bara inte gå upp eller äta. Tjötade med lite folk på FB och trodde jag skulle må bättre men nope.
Sedan så ringde syrran och tjötade lite. Då mådde jag bättre. Hon ville veta hur min dag hade vart och vad jag fått o så.
Kände sedan för att gå upp och äta när telefonen ringer igen. Då var det en enhetschef från något boende som ringer.

Har ju sökt massa jobb över sommaren för att jag måste pga akassan. Men så fort hon fick reda på att jag var gravid var det bara tack och hej. Tack o lov var jag redan uppe för annars hade jag aldrig gått upp efter det kändes det som. Men jag fick i mig ett glas yoghurt iaf.

Ja så var man depp igen. Vet ju att jag inte direkt kan jobba med tänke på att en underbar Alien har anlänt då, men man kan ju hoppa in extra på kvällar, helger och nätter men nej bom stopp!
Helt plötsligt får man sms av mamma att hon står på min parkering (och stirrar på katten) och vill att jag skall komma ut för att åka med till Allum. I samma veva står Andreas där ute och väntar på mig. Det blev väldans massa stress och press, inget jag kände för men det var bara att klä på sig och sticka ut.



Jag, Andreas och mamma åkte sedan ner till Allum där mamma lämnade tillbaka och köpte nya skor. Andreas fick äntligen hämtat ut sin nya mobil. Har ingen aning vad den heter men han var väldigt lycklig ^^
Efter detta handlade vi middag och åkte hem. Mamma åkte glatt iväg med skor och jag behövde gå på toa.

Vi gjorde ordning maten som bestod av lax, potatis med citronsås = mumma.
Mådde fortfarande inge vidare så jag ville sätta mig i ett bad. Av någon konstig anledning fick jag inte detta för Andreas. Men efter lite tjöt satte jag mig där i iallafall.
Det visade sig sedan att Thompa med sin tjej Veronica ville överraska mig med att komma förbi. Var meningen att jag skulle öppna dörren men stod ju i duschen så det sket sig ju lite. Men det gjorde nog inget.

De hade med sig tårta och vi hade köpt påskmust. Jag fick min födelsedags present av Thompa och det var en jättefin ring. Kommer lägga upp bild på den sedan när jag orkar. De kom runt 8 och åkte vid halv 10-isch.

Ja nu sitter man här och klockan är snart halv 2 på natten och är inte trött för 5öre. Känner mig bara allmänt förvirrad och lost.



Men imon är en ny dag med nya... saker så vi får hoppas på det bästa. Skall ju leka med Tina och hennes baby Nicole så jag får nog nya krafter då.
Tjo och tjimm i fiske stimm

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0