Underbara onsdag ^^

Hejsan

Vilken helt underbar dag det har vart idag. Vart glad som en sol hela dagen. Inte nog med det så har det ju vart fint väder och sol hela dagen!

Jag vaknade vid 12 och kände mig okej. Sedan frukost och rätt ner i sängen igen. Sedan tjötade jag lite med en gammal tjejkompis Tina och genast mådde jag hundra ggr bättre. Vi tjötade inte ens om något speciellt, bara prat. Sedan fick jag äntligen bokat mitt spa! Jag blev så överlycklig för det var något speciellt erbjudande nu över påsk och det var precis då jag och Andreas kunde sedan är det lixom dags för barnafödande ^^

Alla de pengar och presentkort jag fick i födelsedagspresent räcker också till så att vi inte behöver betala någonting själv. Ja jag blev så glad så hälften var nog.



Sedan kom min mellan lillebror Joakim och hälsade på efter skolan med några vänner. De skulle intervjua mig med några frågor inför ett skolarbete i psykologi. De hade med sig bulle = mumma!! Det var jättekul och gott så då blev man på ännu bättre humör, om det nu var möjligt sedan innan ^^

Vid 6 tiden åkte jag, Andreas och Joakim iväg för att hämta upp Thompa och sedan iväg till backaplan där Thompa skulle byta länk på sin klocka. Vi stannade och åt på The Flintstones också. Det var riktigt gott, jag åt en pizza - Capricciosa.
Sedan var det nattidags för Thompa så vi körde hem honom och vidare till Landvetter där Joakim skulle hoppa av. Vi stannade på en te och spelade lite kort med familjen Jacobsson innan vi åkte hem till vår lya.

Väl hemma så var det bara hopp i säng för min lille prins, han var så trött. Själv sitter jag framför TV och tittar på "Nu eller aldrig" = "The Bucket List". En jävligt bra film som jag definitivt starkt rekommenderar!

Det har verkligen vart en grymt bra dag och jag tackar alla jag mött idag och pratat med som förgyllt min dag!

Jenny

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Gud vad bra att pengarna räckte, så att det inte kostar er något. Vilka behandlingar blir det då??

2012-03-26 @ 20:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0