Mycket skoj och stoj!

Hejsan hoppsan.

Nu var det allt ett litet tag sedan jag skrev men jag har hållt mig väldigt upptagen av den anledningen att jag inte skall ha tråkigt och för att jag ser fram emot helgerna så mycket ^^

I helgen som var nu, var jag på kalas nere i Varberg. Både min "mormor" och Andreas kusin fyllde år. Mormor 75 och Tobias 18. Det blev jättegod lax med potatis och givetvis tårta = mumma för mig! ^^

På söndagen var det ju Våffeldagen så där fick jag allt i mig en till kvätt med kalorier, men vad gör det! Fick även träffat mina föräldras grannes bäbis, som bara var en vecka gammal. JÖSSES vad liten han var :D Men förbannat söt!
Satt även ute i solen hela dagen hos päronen (där jag förövrigt åt våddlorna med) vilket var underbart gott!



Igår var det måndag och då fick jag en härlig överrasking av att min kusin kom på besök efter jobbet. Vi satt o fika samt tjötade allmän skit fram tills Andreas kom hem från jobbet. Sedan bar det av hem till Thompa. Andreas släppte av mig och Thompa och åkte sedan till Landvetter för att hälsa på ett par polare.
Jag skulle sova över hos Thompa för att hjälpa honom med ett par grejjer samt att Andreas skulle jobba över massor. Ville inte direkt sitta ensam hemma och göra inget så då kraschar man Thompas place ^^

Idag efter att Andreas slutat bestämmde vi oss alla tre för att åka till stan och ta en fika i det underbara vädret. Det var 17 grader ute, snacka gött asså! Vi beslutade oss för att klippa till oss lite. Bäst o se fin ut nu när våran Alien kan dimpa ner när som helst ^^ Vill ju ge ett första gott intryck :D

Stötte på en vän som också skulle klippa sig. Han heter också Tomas (men utan H) vi lärde känna varran i Mölnlycke där han var våran granne!
Efter allt klipp tog vi en promenad till Fröken Ohlsson för en fika/middag. Åt en jättegod smörgås och ännu godare iste, så jävla gott iste de säljer där om jag får uttrycka mig så!

Imorgon kanske Tina tittar förbi med underbara Nicole och då skall det mysas o tjötas massor. Annars skall jag och Andreas packa väskan imon som skall med till BB när det sedan är dags. Alltid bäst att vara förberedd även om Alien INTE  skall komma försen den 13 ;-)


I helgen skall jag o min prins till Ullared - Gekås med Veronica och Thompa. Det skall bli riktigt kul och jag ser verkligen fram emot det.
Haha som Hanna sa (Andreas syster) jag vet ingen som är på Gekås så mycket som du, stämmer nog väldigt bra ;-)



Jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0